lørdag, juli 23, 2005

Kakerlakk og maur

Det skjer interessante ting paa golvet ved sida av kontorpulten min. Ein (stor!) kakerlakk, minst 2 cm lang, har sjoelvdaua og ligg paa golvet. Nokre hundre maur (bittesmaa!) er i ferd med aa flytta han, kvartil veit eg ikkje. Det er mykje aktivitet, men det ser ut som om maurane har problem med aa bestemma retninga. Akkurat no spinn kakerlakken rundt og rundt, og det kan sjaa ut som om maurane treng hjelp med (retnings-) konfliktloysing. Trass i problemet har dei likevel i loepet av dei siste tre timane klart aa flytta kakerlakken minst 30 centimeter.

Eg kunne ha kosta alt vekk, men eg har tenkt aa lata maurane bala paa til i morgon. Slik kan eg sjaa kvar dei har tenkt seg med byttet.

Om nokon trur eg ikkje har noko aa gjera fordi eg betraktar slike ting, kan de tru om att.

Ingen kommentarer: