onsdag, februar 22, 2006

Neste steg

skulle eg ha teke i gaar, men eg trakkar framleis paa lankesisk jord og ikkje afrikansk. Men no vert det alvor: neste tysdag sit me paa flyet til Nairobi. Eg har snakka med ein sudanesisk kollega som var i Kapoeta for to maanader sidan, og gradvis laerer eg meir om min nye heimstad. Eg veit at Kapotea er Dinka-land, det betyr at det berre er ein stamme der og dermed ikkje stammekonfliktar. Eg har elles faatt vita at fredsavtalen ikkje berre foerer til at folk vender heim, men ogsaa at ville dyr kjem attende, og formeirer seg. I motsetnad til ville dyr i safariland, som er vane med turistar og bilar, har dei sudanesiske loevene lite skjoensemd for folk som renner rundt i deira omraade. Raadet eg har faatt av mine sudanesiske kollegaer er difor aa passa meg, og spesielt for DET KVITE NASHORNET. Tida vil visa om dette er skjemt eller harde realitetar....Elles har eg faatt vita at eg skal bu i afrikansk luksus naar eg kjem til Kapoeta, telt til 60 dollar natta. Tru det den som vil. Kjedeleg vert det iallefall ikkje.

Spananade er det i Sri Lanka ogsaa. Partane snakkast i Geneve idag, og her spoer folk seg om det vert krig i morgon eller ikkje.

Ingen kommentarer: