torsdag, november 09, 2006

Paa leit etter gode raad

Det byrjar aa demra for meg at eg skal feira jol i Sudan. Til no har det vore helt okay. Men etterkvart som eg ser av norske aviser at jolebordsesongen snart er i gang, og eg skjoenar at min tradisjonelle peparkakebakedag med bulldzr og riddarb er historie, sig alvoret innpaa og viktige spoesmaal krev svar: skal eg proeva aa fortrengja jola dette aaret? Eller skal eg byrja aa leita etter eit hoeveleg sudanesisk joletre? Gode raad vert mottekne med takk.

4 kommentarer:

Jan sa...

Heisann;
du får dekorere med englar og hjarte, kanhende ei julekrubbe. D'er lettare å sende enn heile joletre, og slike tre gjev berre masse turre nålar på golvet. Me skal ikkje ha noko joletre i år, anna enn bladet med det namnet som kjem frå Norsk Barneblad (men so skal me ikkje vere heime til jol, då).

Jan sa...

(jolekrubbe, så klart)

Anonym sa...

RiddarB og hans elskede fru Nebbhøna lover å laga jol så godt dei kan når de kjem heim FØR jol. Eg går ut og høgg ned ein einer no.

brita sa...

Eg er nok meir eit tre-menneske enn eit engle-menneske, saa dette hoyres bra ut! Eg lit fullt og heilt paa deko!
Til Jan: me fjuskar nemleg litt og feirer jol tidleg i desember. Saa kanskje det tilogmed kan verta nokre peparneter?
Til RiddarB: Nebbhoene? Hmmmm.