lørdag, februar 17, 2007

Nesten arrestert?

Her ein dag vart eg stoppa av ein offiser som paastod at eg hadde koyrt for fort. Dette skjedde like ved brakkene der haeren held til. Eg fortalde hoefleg at eg hadde koyrt i 40 km/t, at dette var utanfor tettbygd stroek og det var verken fotgjengarar eller bilar i veien. Det hjelpte lite, han ropte og skreik, proevde aa tvinga opp doerene paa bilen og sa eg ikkje fekk lov aa koyra vidare. Tilsist ba eg han om aa senda ein skriftleg klage, og koyrde min veg.

Sidan eg er i den lukkelege situasjonen at eg har gode kontaktar i det hoegare lag av den institusjonen denne offiseren representerer, var det ikkje lenge foer sjoelvaste generalen sende sin mann for aa seia "orsak" og "unnskyld" og "denne saka var ikkje behandla korrekt" og "kan du vera saa god aa gloyma det heile?"

Seinare har eg skjoent at eg trass alt var heldig, andre sjaafoerar som har blitt stoppa paa same stad har anten blitt banka opp, eller tvinga til aa springa opp og ned langsetter vegen saa fort dei klarar.

Ingen kommentarer: