søndag, juni 21, 2009

Awasa - ditt nye ferieparadis!

Den 15 og 16 juni var eg i Awasa, paa den kaspiske kysten, for aa vera med paa opninga av det siste store prosjektet i dette landet: feirebyen Awasa. I foelgje ein avisartikkel meiner statsleiaren at dette kan verta det stoerste feriesenteret i verda! Dette er det stoerste hotellet spm til no er bygd. Opninga var eit kjempeopplegg, med hundrevis av diplomatar, forretnignsfolk og regjeringsmedlemmer flydd inn fraa hovudstaden med charter.


Mens vi ventar paa den hoegbaarne...


Og paa aa spela nasjonalsongen...


Menn i svarte dressar er alltid med.


Hovudtalaren.


Min ven Rashid.


"Alle" var der, ogsaa den ortodokse presten.


Nasjonsbygginga



Presidenten har invitert oss til hans private leiligheit og terasse paa toppen av eit av hotella, og fortel oss om alle planane hans for ferieparadiset Awasa


Utsikt fraa presidenten sin terasse.


Turkmenske unggutar poserer for meg i hotellparken.



Stranda nedom hotellet eg der eg budde. Det ser lekkert ut, ikkje sant? Under vitjinga vaar vart det skrive kontraktar for fleire hotell, tennisbanar, badeland, og ikkje minst eit innandoers skisenter!



Det som kanskje boer leggjast til, er at renseanlegg for kloakk er ikkje utbygd (og kanskje ikkje eingong planlagt?). Byen 8 kilometer fraa ferieparadiset har store vatnproblem og innbyggjarane er ofte utan vatn i dagesvis. I 40 graders varme om sommaren er det sikkert lite kjekt. Tru kva dei meiner om den store turistsatsinga?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kven i all verda kan det vera det er bilete av på hotellfasaden; det skulle vel ikkje vera storebror vel?

brita sa...

Du har så rett, så rett. Men eg trur eg skal byrja å kalla han vetlebror. Han hadde nemleg bursdag i går og er berre 52 år...