torsdag, februar 03, 2005

Papaya og husbygging

I dag har me ete heimeavla papayafrukt! Trea våre har vakse seg kjempehøge i løpet av litt meir enn eitt år,og er ei utfordring å hausta...

Eg trekte meg som leiar i lokal-regjeringa sin shelter-komite i dag tidleg, på grunn av manglande oppfølgjing frå lokale styremakter. Men det gjekk ikkje, og no lovar dei - om ikkje gull og grøne palmar - så iallefall at eg skal få den informasjonen eg treng for å gjera jobben, nokon til å hjelpa med papirarbeid, og velvilje! I går brukte eg dagen til å jakta dokument eg trong, som eg visste fanst, men som var forsvunne. Det viktigaste verkar vera å arkivera dokument, ikkje at folk skal få lesa dei. Etterpå klarte me å verta samde om viktige planar for husbygging for Tsunami-offera, og no byrjar eg faktisk å tru at det vil verta nye hus, til sist!

Ingen kommentarer: