torsdag, desember 15, 2005

Hei, her er eg...

paa kontoret vaart i Colombo, etter fire dagar med moete og planlegging for neste aar paa Hotel Mount Lavinia, den gamle residensen til guvernoeren fraa kolonitida. Eg har starta dei siste dagane med aa tenkja: eg skal lytta og kommentera, men dette gjeld ikkje lenger meg. Og etter ei stund er eg likevel midt i diskusjonen, med innlegg som: " eg tykkjer me skal gjera slik og slik neste aar",".. men daa maa me hugsa fyrst aa gjera det og det..." Kor vanskeleg det er aa distansera seg fraa folk og hjelpetiltak eg har brunne for i meir enn to aar!

Men no tel eg timar: om mindre enn 33 timar flyg me inn over Bergen, Norway. I sommarkle og med tropevarme i ryggen. Bergen skal ha regn og ei varmegrad fredag ettermiddag, les eg i bt.no. Det gaar vel bra det og....

2 kommentarer:

Jan sa...

God reise! Og god julehelg!

brita sa...

Takk for det, me er tilsist framme i Bergen der det ikkje var lett regn men faktisk snøstorm og tidesvis stengd flyplass. Eg ynskjer god og fredeleg jul attende!