mandag, desember 05, 2005

Og konflikten gaar sin gang...

I Muthur, soer for byen, drep folk kvarandre paa bestialske maatar, sidan laurdag har tre muslimar og tre tamilar lista livet, fleire er sakna, nokre hundre familiar flytta heimanfraa i redsel for nye aatak. LTTE og muslimske leiarar har diskutert og blitt samde om aa roa ned situasjonen, men det var foer det siste liket (saa langt) vart funne seint i gaar kveld. I Jaffna har det og vore mange drap i helga, der er det foerst og fremst soldatar som er drepne.

I foelgje ein heimelsmann med god greie paa konflikten, var dei 24 timane mellom laurdag kveld-sundag kveld dei mest spente sidan vaapenkvileavtalen vart underskriven i februar 2002. Det kjennest slett ikkje ut som om eg har tid til aa reisa herifraa; det verkar heilt gale naar eg kjenner etter.

Men eg har flytta ut av huset. No er eg attende i UNHCR sitt gjestehus, der eg budde daa eg kom for to og eit halvt aar sidan, og der eg skal vera dei siste fire nettene.

Ingen kommentarer: