fredag, desember 09, 2005

Kjenslemessig utsliten

etter til sist aa ha reist fraa Trincomalee. Avskilen har drege seg over altfor lang tid, med fyrste farvel-moete for to veker sidan. Det verste var faktisk aa seia adjoe til Meena, the tea-lady paa jobben, krigsenkje og internfordriven. Ho gav meg avskilsgaave og det var ikkje lett aa takla...

Men det er nesten flaut aa seia at det aller verste var aa reisa fraa kattane. Me har funne gode heimar for dei, og har oppfoert oss ansvarleg paa alle vis. Men det er faelt naar katten som ein trudde var godt plassert i ny heim braatt smyg seg rundt foetene mine, staar utanfor doera og grin, sit ved porten og ventar paa at eg skal koma heim. Eg skal aldri, aldri meir vera svak og ta meg av kattar som vert til overs naar andre reiser.

No sit eg i Colombo, neste veke blir full av moete og seminar for aa oppsummera 2005 og planleggja 2006. Og saa reiser eg heim. 16 desember. Til Flesland, Norway, fredag ettermiddag.

Ingen kommentarer: