tirsdag, mai 29, 2007

Elefantar

Kanskje eg er i ferd med aa verta paranoid, men eg finn det meir og meir vanskeleg aa skriva om det eg opplever i Sudan. Om eg t.d. skriv at eg blei forsoekt kasta ut av arbeidsomraadet mitt, kva garanti har eg at informasjonen ikkje flyt tilbake til personar som har makt til aa fullfoera forsoeket? Derfor skriv eg om elefantar, eit av yndlingstema mine og sikkert heilt ufarleg. Krigen hadde stor innverknad paa dyrelivet i Sudan, men sakte kjem 'dei store' no tilbake. No har naturvern folk oppdaga ei oy i sumplandskapet, der fleire hundre elefantar held hus. Her har dei klart aa halda eg i live gjennom krigstida, fordi omraadet er fullt av krokodillar og malariamygg og held menneska ute. Elefant-asyl, med andre ord!

1 kommentar:

Anonym sa...

Er det ikke flott at små mygg kan beskytte elefantene. Endelig noe vi kan takke malarimyggen for....