onsdag, september 05, 2007

Ny bustad, nytt kjøken, meir regn

JA, det er lenge sidan eg skreiv om liv og lagnad i Kapoeta. Men no er eg her att, etter veker i Noreg som vart altfor få og korte. Men imellomtida vart den nye leiren vår ferdigsett, og no bur eg i ein liten boks med flatt tak, stor FN logo på veggen, men med dusj og toalett! Det aller beste er likevel at me har eige felleskjøken. Sjølv lever eg for det meste på Fedons rugbrød og rett-i-koppen, i tillegg til fantasifulle kyllingrettar med inspirasjon frå Nepal, Irak, India og Noreg. Berre sjå kor blid eg er ved matbordet.


Og om de trur det er berre på Vestlandet regnet høljar ned, tru om att! Afrika får sitt, i Sudan er det flaum og nesten umogeleg å koma seg rundt. Me må bruka firehjulstrekk for å koma oss ut frå parkeringsplassen i den nye leiren, og spenninga er stor kvar gong me skal kryssa ei elv.

Meir seinare....

Ingen kommentarer: