torsdag, juni 02, 2005

Hartal. Ikkje hartal. Kanskje hartal. Hartal utsett.

Hartal likevel. Slik er det å driva hjelpearbeid for tida. Mesteparten av tida synest å gå med til å vurdera sikkerheitssituasjonen. I går vart den STORE hartalen,som skulle vera total og dekka heile nordaust, utsett fjorten dagar. Men no er det varsla hartal i morgon likevel, og turen min til Batti og Ampara for å sjå på hjelpearbeidet der vert kanskje avlyst. Og elles høyrer eg at den STORE hartalen skal kanskje ikkje vera hartal i det heile, men ein protest der alle (tamilske) parlamentsmedlemer skal sveltestreika utanfor eit av templa i Trincomalee.

Elles har eg site på møte i to og ein halv time og høyrt styresmaktene diskutera på sinhalesisk, utan omsetjing, berre for å få høve til å stikka inn nokre velvalde ord om miner, og om korrupsjon, på slutten av diskusjonen. Eg kjenner meg stadig oftare som Trincomalees største møteplagar, som alltid kjem med upassande kommentarar på møte med regjeringsrepresentantane.

Ingen kommentarer: